Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Για την Αριστερά


Ζω Αριστερά
Διαλέγω επίμονα και αφελώς
το Εμείς και όχι το Εγώ.
Αδιαφορώ για ότι με συμφέρει
κάνω σταθερά ότι πιστεύω
Για τους πολλούς έχω ήδη χάσει,
για όσους ξέρουν είμαι πάντα ο νικητής

Ζω Αριστερά
Και περιμένω από όσους κρατήσουν τη σημαία αυτή
Να την στηρίζουν πάντα όρθια και καθαρή
Δεν θα τους συγχωρήσω κανένα λάθος
Όσοι δεν μπορέσουν
ας την παραδώσουν περήφανη στους επόμενους
Θα είμαι πάντα εκεί λίγο πιο πίσω

Ζω Αριστερά
Απαιτώ δικαίωση και ζητώ τιμή
για όσους αγωνίστηκαν σε δύσκολους καιρούς
Χωρίς να έχουν καμιά ελπίδα,
παρά μόνο το δίκιο τους
Χωρίς να έχουν κανένα όπλο,
παρά μόνο τον διπλανό τους
Χωρίς να έχουν λόγια,
παρά μόνο μια κραυγή πόνου σε εκείνη την πλατεία

Ζω Αριστερά
Θέλω να νιώθω
-εγώ ο ταπεινός και αδύναμος πολίτης-
ότι μπορώ, αν θέλω, κάθε στιγμή
να αλλάξω τα πράγματα
-έστω κάποια πράγματα-
όχι εκτός διαδικασίας,
αλλά απλώς συμμετέχοντας...

Ζω Αριστερά
Μη με μπερδεύεις με κόμματα, αρχηγούς και κουστωδίες
Δε θα με δεις την Κυριακή να πανηγυρίζω,
δεν θα φορώ κονκάρδα στο πέτο
ούτε θα μπω στο πλάνο της θριαμβευτικής κάμερας
Την Δευτέρα το πρωί θα ξυπνήσω νωρίς...
Ωράριο οκτώ τέσσερις

Ζω Αριστερά
Χωρίς κανέναν επιθετικό προσδιορισμό
Απλώς Αριστερά
Δεν θέλω να δω υψωμένες γροθιές
αλλά χαμηλωμένα βλέμματα και ανεβασμένα μανίκια
και όσους με κορόιδεψαν, να φεύγουν, με τρόμο και άδικο στα μάτια

Αφήνω στους άλλους τον φόβο
Διαλέγω ελπίδα
και είμαι έτοιμος για όλα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πετάξτε το δικό σας μπουκάλι!

ΟΧΙ ΣΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ-Το ελάχιστο ανθρωπιστικό κόστος ενός ελάχιστου ανθρώπου

Το “ελάχιστο δυνατό ανθρωπιστικό κόστος” στο οποίο ελπίζει ο Πρωθυπουργός, όπως δήλωσε στην συνάντηση με τον ομόλογο του, σφαγέα Νετανιάχου...